Klantenservice

Advies nodig?

Roedes hebben en geven mooie uitstraling in uw gewenste ruimte. Belangrijk om altijd naar de woning/ruimte te kijken hoe de roede het beste zal passen. Komt u er niet uit? Wij helpen u graag verder. Stuur ons een foto of tekening van de situatie waar de gordijnroeden moet komen. Wij kunnen dan hierop een passend advies geven.

Vragen?

Heeft u vragen over onze producten? Op verschillende manieren kunt u contact ons benaderen. Stel u vragen via e-mail of een whats app bericht. Telefonisch zijn wij van ma t/m za 09:00 tot 21:00 uur bereikbaar. Ook kan u ons contactformulier invullen. Wij streven er naar om altijd binnen 24 uur antwoord te geven op uw vraag/vragen.

Hoe worden de prijzen vermeld?

Al onze prijzen worden vermeld incl. 21% BTW.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij Chamberline kunt u middels verschillende betaalmethoden uw aankoop afrekenen. U heeft keuze uit de volgende mogelijkheden:

Paypal, Sorfort Banking, iDEAL, overboeking, Bankcontact en Giropay en Betalen bij afhalen.

PayPal

U kunt betalen met een PayPal account. Tijdens het online winkelen beschermt PayPal uw gegevens zodat u met een gerust hart kunt winkelen.

Sofort Banking (Klarna)

Met Klarna betaal je je aankoop nu, of binnen 30 dagen. Deze bank kan u achteraf en gespreid betalen functies in Nederlandse en buitenlandse webshops.

iDeal

Hiermee kunt u veilig en snel betalen via internetbankieren met uw eigen bank.

Overboeking

Nadat u de bestelling heeft bevestigt krijgt u een mailbevestiging waarin onze bankgegevens staan, na het overboeken zullen wij de producten verzenden.

Bankcontact (Mister Cash)

Voor BE betalingen

Giropay

Voor DE betalingen

Betalen bij afhalen

Bij ons kunt u niet pinnen alleen contant, of wij sturen u een betaalverzoek via sms.

Nog niet helemaal duidelijk? Vragen?

Onze betaalmogelijkheden hebben wij zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Toch kunt u nog steeds vragen hebben. Natuurlijk zoeken wij dat graag voor u uit. Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder.

 

Ik heb een klacht en waar kan ik terecht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt de klacht mailen naar: info@chamberline.nl

Wij steven ernaar uw klacht zo snel mogelijk te bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling

bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan

bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/