Verzendkosten & Levertijd
Wij leveren onze gordijnroeden en accessoires in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Mocht u uw product in een ander land geleverd willen hebben neem dan contact met ons op via het contact formulier en geef aan waar u het product geleverd wilt hebben. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met uw op.
Verzendkosten
Verzendkosten Nederland zijn €14,95 per order. Deze worden automatisch opgeteld bij uw bestelling. Voor een bestelling met alleen losse Accessoires rekenen wij €4,95 verzendkosten.
Voor een order boven de €250 euro rekenen wij geen verzendkosten.
Verzendkosten België en Duitsland zijn €14,95 per order. Deze worden automatisch opgeteld bij uw bestelling. Voor een bestelling met alleen losse accessoires zijn de verzendkosten €9,95.
Verzendkosten Zwitserland en Oostenrijk zijn €19,95 per order. Deze worden automatisch opgeteld bij uw bestelling. Voor een bestelling met alleen losse accessoires zijn de verzendkosten €14,95.
Voor een order boven de €500 euro rekenen wij geen verzendkosten.
Transporteurs
Pakketten worden bezorgd door de volgende transporteurs:
UPS
PostNL
FedEx
TNT Express
Afleveradres
Belangrijk is dat op het opgegeven afleveradres iemand aanwezig moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. De transporteur heeft een handtekening nodig.
Hoe lang is de levertijd?
Wij hebben alle gordijnroeden en accessoires in voorraad. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling verzenden, en kunt u deze binnen enkele dagen in ontvangst nemen. In Nederland is het 1 a 2 werkdagen en België en Duitsland 2 a 3 werkdagen.
Hoe weet u of de bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw emailadres juist heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u de orderbevestiging van uw bestelling.
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als de bestelling nog niet verwerkt is dan kunt u deze wijzigen. Dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
Als uw bestelling nog niet is verzonden kunt u nog uw bestelling annuleren. Indien de bestelling is afgerond, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. We zoeken samen naar een passende oplossing.
Afhalen
Het is mogelijk om de roede bij ons af te halen. Wij geven zelfs 10% korting als u uw bestelling ophaalt en u bespaart op de verzendkosten. Zo worden uw gordijnroeden nog voordeliger.
Wanneer u uw bestelling komt afhalen dan kunt tot een lengte van 3 meter aan een stuk bestellen.
Pinnen is bij ons niet mogelijk.